Homokoiran lempielokuva
Mikä on homokoiran lempielokuva?
- Miehet Mustissa.

Mikä on homokoiran lempielokuva?
- Miehet Mustissa.



Mies tuli kahvilaan ja tilasi kahvin ja karjalanpiirakan.
Tarjoilija:
- Mitenkäs munavoi?
Mies:
- Kiitos kysymästä, kyllä se ihan hyvin voi.
Vanhemmat toivoivat, että ainoasta lapsestaan tulisi tuomari ja juristi.
Toive lähes toteutui, sillä jälkeläisestä tuli lopulta juomari ja turisti.
Isä ja poika kävivät pelikaupassa katselemassa. Poika meni pelaamaan yhtä peliä. Pian isä sanoi, että tuli aika lähteä.
- Mulla on vielä yksi elämä, poika vastasi.
- Mullakin on vain yksi elämä, servasi isä.
Kaksi poikaa ajoi tandemilla.
- Toinen ajoi ojaan.
Milloin kuivakaan maa ei ole enää kuiva?
- Sateella.
Mikä on Kuollutmeri?
- Vanhanpiian vesisänky.
Nyt vittu se pää kiinni!
- Pää on lihaksilla ja nikamilla jo valmiiksi kiinni vartalossa.
Karpolla on asiaa:
- Moi!
Alfred Nobel ei ollut mikään ruudinkeksijä.
Onko tuo Nikon?
- Ei vaan mun.












