Homokoiran lempielokuva
Mikä on homokoiran lempielokuva?
- Miehet Mustissa.

Mikä on homokoiran lempielokuva?
- Miehet Mustissa.



Mikä ääni kuuluu kun lyö tiikeriä?
- Ai of the tiger!
En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.
- Kalle, sinun puserossasi on ketsuppia!
- Missä?
- Tuossa kastikkeen vieressä, mehutahran yläpuolella.
Virtain VPK ja Keuruun kennelkerho järjestivät yhteisen varainkeruuillan.
Teemana oli kauhuleffa, ja siellä esitettiin palomiesten ja koiraharrastajien yhteinen kauhuklassikko:
- Lassie palaa kotiin.
Olipa kerran mies, jonka pään päällä istui pingviini. Ihmiset tietenkin utelivat miten tuo on mahdollista?
- “Nooo, ensiksi mulla oli perseessä näppy ja sitten siihen vain kasvoi tuollanen.“, vastasi pingviini.
Minkälainen miehitys jousikvartetissa jättää yleisön kylmäksi?
- Kosovon albaani sellossa.
Miksi ruotsalaiset eivät käytä sähköhammasharjoja?
- He eivät ole vielä löytäneet ketään, jolla on sähköhampaat.
Miksi Ressu Redford ei tykkää käydä saunassa Itä-Suomessa?
- Niin moni tulee vastaan...
Mikä on pahempi kuin sovinistisika?
- Nainen, joka ei tee niin kuin käsketään.
Jos joku on täysin perätön, niin eikö sillä ole persettä ollenkaan?












