Hauki on kala
Olen aina kuullut, että hauki on kala.
Mutta tänään kuulin, että:
- Haukion vauva.

Olen aina kuullut, että hauki on kala.
Mutta tänään kuulin, että:
- Haukion vauva.



Mikä on Barbien miesystävän ammatti?
- Kenpä tietää.
Miksi moni mies antaa penikselleen nimen?
- He eivät tahdo että joku tuiki tuntematon tekee kaikki päätökset heidän puolestaan.
Mitä helikopteriagentti sanoi peruna-agentille?
- Helikopter helikopter...
Onkohan se jalkapallo tehnyt jotain, kun kaikki haluaa potkia sitä?
Kaksi nollaa oli kävelyllä, kun ne näkivät kahdeksikon.
Toinen kuiskasi järkyttyneenä:
- Kuinka ne kehtaa, julkisella paikalla?
Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.
Ei omena kauas puusta putoa - paitsi jos se puu kasvaa jonkun mäen päällä ja se omena lähtee vierimään sitä mäkeä pitkin. Tai jos tuulee helvetisti.
Juutalainen ja muslimi ovat autossa, kuka ajaa autoa?
- Poliisi.
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Joku oli kirjoittanut Facebookiin:
- Minun pizza on palanut, minun olut on jäässä ja minun tyttöystävä on raskaana...
Hänen kaveri vastasi:
- Nähtävästi et osaa ottaa mitään ajallaan pois...












