Gootti tatuointi ranteeseen
Mitä gootilla on tatuoituna ranteissa?
- Avataan tästä/ öppnas här.

Mitä gootilla on tatuoituna ranteissa?
- Avataan tästä/ öppnas här.



Kärpänen toiselle:
- Tuu kattoon kattoon, kun mun kaveri tapettiin tapettiin!
Mikä on turvallinen vaihtoehto autolle?
- Hevonen.
Minkä niminen on metsureiden seuranhakupalvelu?
- Timber.
Ulkomaalainen tuli lihatiskille ja kysyi myyjältä:
- Mitä olla tämä liha?
Myyjä vastasi:
- Maksaa.
Ulkomaalainen sanoi:
- Maksaa, maksaa. Minulla olla iso raha mutta mitä olla tämä liha?
Myyjä huusi:
- Maksaa!
Ulkomaalainen sanoi:
- Maksaa vieläkin, minulla olla edelleen iso raha! Mutta mitä olla tämä liha?
Myyjä huokaisi:
- v*ttu!
Ulkomaalainen vastasi:
- Ooh! Minä otta koko pala!
Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
- Sain eilen vaimoni kirkumaan seksin aikana.
- Miten?
- Soitin hänelle ja kerroin siitä.
- Yksi karjalanpiirakka, kiitos!
- Mites munavoi?
- Ihan hyvin.
Pappi meni parturiin. Parturi siisti hänen tukkansa ja partansa, mutta kun pappi kaivoi lompakkoa taskustaan, parturi teki kädellään torjuvan eleen ja sanoi:
- En ota teiltä maksua, koska olette niin hyvä ihminen.
Seuraavana aamuna parturi löysi liikkeensä oven edestä kukkakimpun ja Raamatun.
Sitten asiakkaaksi tuli poliisi. Parturi leikkasi hänen tukkansa, mutta kieltäytyi jälleen ottamasta työstään maksua.
Parturi sanoi:
- En veloita teiltä mitään, sillä olette hyvä ihminen ja teette tärkeää työtä.
Seuraavana aamuna hän löysi oveltaan laatikollisen tuoreita donitseja.
Pian tuoliin istui laihialainen. Parturi leikkasi jo pitkäksi venähtäneen tukan ja siisti parran ja pulisongit. Työn valmistuttua hän sanoi:
- Minäpä en otakaan teiltä maksua, sillä tiedän, että olette hyvä ihminen.
Seuraavana aamuna hän löysi oveltaan kymmenen laihialaista.
Stagala käveli kehään huutaen:
- Tänään joku nukkuu!
Samaan aikaan Makwan Amirkhani istui kulmassa syömässä jäätelöä täysin rauhassa.
Toimittaja kysyi:
- Eikö sua jännitä yhtään?
Makwan otti vielä yhden lusikallisen ja vastasi:
- Kyllä mä yleensä syön jälkiruoan vasta pääruoan jälkeen…
Mitä lukee laihialaispojan esinahan alla?
- Lainapeite.












