George Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.

George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.



Juutalainen ja muslimi ovat autossa, kuka ajaa autoa?
- Poliisi.
Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.
Tyttö ja poika kävelivät heinäpellolla ja yllättäen alkoi satamaan vettä. He menivät heinälatoon sateelta suojaan.
Sadetta oli kestänyt jonkin aikaa ja tyttö kysyi pojalta:
- Tehtäisiinkö jotain tuhmaa?
Poika vastasi innostuneena:
- Joo, kakitaan heiniin!
Mikä on koirien lempipaikka?
- Luumäki.
Todellinen optimisti on sellainen, joka uskoo Suomen voittavan Euroviisut.
Mies seisoi rannalla ja mietti ääneen.
- Onko jollakin vene?
- Kerro kerro kuvastin, ken nyt on maassa kaunehin.
- Lumikki elää vielä, sori.
- No perkele, ratkaistaan asia rumentamalla itseni ja meen ite listimään sen.
Mikko Kuustonen käveli nääntyneenä aavikolla. Mitä hänen teki mieli?
- Kaktusviinaa.
Ihoni on aivan kananlihalla!
- Mimmoinen se sitten on nautana tai hevosena?
Mitä saatananpalvoja koodari sanoi työn valmistuttua?
- Demoni on valmis.












