Enontekiö paikkakuntana
Enontekiö.
- Kai enoksi voi tulla muuallakin?

Enontekiö.
- Kai enoksi voi tulla muuallakin?



Eräällä pohjoisen paikkakunnalla järjestettiin Suomen ja Ruotsin välinen pilkkikilpailu. Joukkueet hajaantuivat tahoilleen ja alkoivat pilkkiä.
Aika kului, eikä Ruotsin joukkue saanut kalan kalaa, kun taas niemen toiselta puolelta kaikuivat yhtenään suomalaisten riemunhuudot.
Ruotsin joukkueen johtaja määräsi:
- Jocke, hiivi sinä vakoilemaan, käyttävätkö suomalaiset jonkinlaisia vippaskonsteja, kun heitä tuntuu koko ajan onnistavan.
Jocke lähti suorittamaan tehtävää. Hetken kuluttua hän palasikin kiihdyksissään.
Jocke huusi:
- Totisesti käyttävät! He ovat poranneet jäähän reikiä!
Mitä James Bond sanoi grillikioskilla?
- Hampurilainen, kerroshampurilainen.
Juhlissa eräs nuori vaimo huomautti miehelleen:
- Tämä on jo neljäs kerta, kun menet hakemaan jäätelöä ja kakkua. Eikö se nolota sinua?
Mies vastasi:
- Miksi pitäisi?
Mies vielä jatkoi:
- Sanoin heille, että ne on sinulle.
Markus oli Selin, Valtteri Botas.
Milloin yksi kertaa yksi on kaksi?
- Ei koskaan.
Ei menny tentti läpi, vaan persläpi.
Milloin tietää olleensa kauan naimisissa?
- Kun vaimossa ei ole muuta kiinteää kuin kulut ja miehessä ei muuta jäykkää kuin asenne.
Muut ovat kuivia, Linda Liukas.
Miksi kymmenen pelkäsi?
Koska se oli yhdentoista ja yhdeksän välissä (9/11)!
Miksi salaatti meni lääkäriin?
- Koska kurkku oli kipeä.












