Elä kuin viimeinen päivä
Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.

Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.



En käyta Twitteriä enkä Instagramia. Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen tuntemattomille ihmisille, mitä syön, juon ja miten minulla menee kotona.
Minunkin on tärkeää rakentaa verkostoa ja minulla onkin jo kolme seuraajaa:
- Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
Pekkarisen Mauri kulkee kurkkumopolla töihin joka päivä.
- Isä, muistatko kun kysyin eilen, paljonko on miljoona kruunua Suomen rahassa?
- Muistan. Mitä sitten?
- No, se helkkarin paljon ei ollut oikea vastaus.
Uskotko, että jaksan hypätä korkeammalle kuin tämä talo?
- En.
- Mutta eihän tämä talo hyppää mihinkään.
Pikku-Kalle saapuu kotiin poski turvonneena ja punaisena.
Äiti kysyy huolestuneesti:
- Miksi poskesi on ihan hehkuvan punainen?
Kalle:
- Yksi täti löi minua kadulla.
Äiti:
- Miksi ihmeessä?
Kalle:
- Kun minä kysyin, missä Ratto-Raili asuu.
Äiti ja läimäyttää poikaa toiselle poskelle ja toruu:
-Hyi sinua! Oli syytäkin!
Pikku Kalle tulistuu:
- Nyt tämä saa riittää! Jos tästä tämmöinen meteli nostetaan, niin saa faija hakea itse kalsarinsa!
Kauppaa tehtiin hienosta hevosesta.
- Onko tässä alvi mukana?
- Ei, Alvi on vankilassa!
Miksi salaatti meni lääkäriin?
- Koska kurkku oli kipeä.
Miksi FC Barcelonan peleissä on niin paljon gay miehiä katsomossa?
- Koska ne kaikki haluaa olla Messissä...
Miksi kana meni tien yli?
- Se halusi päästä toiselle puolelle!
Pekka meni vessaan ja näki kyltin jossa luki:
“vessan pönttöön pelkkää WC paperia!“.
Pari tuntia myöhemmin rehtori käski Pekan puhutteluun ja syynä oli vessan seinään kirjoittelu ja epäasiallista kieltä.
Pekka oli kirjoittanut kyltin viereen:
“minne paska menee jos ei pönttöön? Laitanko taskuun?“












