Elä kuin viimeinen päivä
Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.

Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.



George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Mitä Ray Charles sanoi ennen konsertin alkua?
- Missä mun piano on?
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!
Pidetään puheet, mutta puheet ei pidä.
Kun rikollisia on 1-2, he ovat rikollisia.
Kun rikollisia on 3-4, se on kopla.
Kun rikollisia on 5-8, se on jengi.
Kun rikollisia on 30, se on opettajainhuone.
Kun rikollisia on 200, se on Eduskunta,
mutta kun niitä on yli 500, se on Iltalehden kommenttiosio.
Suomalainen, japanilainen ja ruotsalainen, saivat toivoa yhdet asiat, mutta vain jos he hyppäsivät lentokoneesta alas.
Ensin oli suomalaisen vuoro. Suomalainen hyppäsi lentokoneesta ja lausui ilmassa:
- Minä haluan rahaa!
Niinpä suomalainen laskeutui pehmeästi rahakasaan.
Seuraavaksi oli japanilaisen vuoro. Hän hyppäsi ja lausui ilmassa:
- Haluan riisiä!
Hän laskeutui pehmeästi riisikasaan.
Seuraavana oli vielä ruotsalainen. Juuri kun ruotsalainen oli hyppäämässä, hän liukastuu ja huutaa vahingossa:
- Voi paska!
Mitä lukee hammaspeikon treffi-ilmoituksessa?
- Paikka auki.
Suomalainen, ruotsalainen ja tanskalainen menivät sukellusveneeseen.
- Tanskalainen tappoi kaikki.
Oli kerran kaksi Jaria ja molemmat olivat muusikoita.
Toinen meni mäen päälle ja toinen sillan päälle.
Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!












