Beatlesit matkustivat eri kulkuvälineillä
Muut Beatlesit ottivat taxin, mutta John lennon.
Lisätty: 30.03.2023 | PaskaVitsi
Muut Beatlesit ottivat taxin, mutta John lennon.
Lisätty: 30.03.2023 | PaskaVitsi


Pannaanko Oilia vai laitetaanko öljyä?
Mies tuli pitkän matkan päästä mökilleen tarkastamaan katiskaa.
Todettuaan, että katiska oli tyhjä, hän tuumasi:
- Onneksi ei ollut mitään.
Kauppaa tehtiin hienosta hevosesta.
- Onko tässä alvi mukana?
- Ei, Alvi on vankilassa!
Kaverin kämpillä oli loppu niin juomat kuin myös rahat. Siksi kaverukset, Heme ja Pujo, lähtivät erään toisen kaverin luokse kävelemään, josko siellä olisi lisää juotavaa.
Matkaa oli kolme kilsaa, jota lähtivät siinä sitten talsimaan.
Puolivälissä matkaa Pujo alkoi möykätä:
- Hei, Heme... Kato, tuol on metsää!
Ja tökki kyynärpäällä Hemeä, samalla kun huitoi toisella kädellään vallan vimmatusti metsän suuntaan.
Heme hermostui ja tiuskaisi:
- Ai missä? No en mä nyt näe mitään, kun nuo puut ovat tuolla edessä!
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Tuosta saat maksaa!
- Munuaisetkin kelpaavat!
Mitä elokuvat ovat?
- Ne ovat elokuussa otettuja valokuvia.
Mikä on He-manin vaimon nimi?
- She-man
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Mitä eroa on Ferrarilla ja erektiolla?
- Mulla ei ole Ferraria.












