Baarimikon ja vessanpytyn ero
Mitä eroa on baarimikolla ja vessanpytyllä?
- Vessanpytty palvelee vain yhtä persläpeä kerrallaan.

Mitä eroa on baarimikolla ja vessanpytyllä?
- Vessanpytty palvelee vain yhtä persläpeä kerrallaan.



Mies meni urheiluliikkeeseen ja kysyi:
- Saako täällä pyöriä?
Myyjä vastasi:
- Pyörikää kaikessa rauhassa.
Laittaisitko saunan päälle?
- Niin, minkä päälle?
Ihmissyöjän lempiruuaksi ovat kelvanneet:
- Paula, Aino ja Reissumies.
Kaksi termiittiä keskustelivat:
- Miltä elämä maistuu?
- Puulta, kuten aina.
Talvisin kun kadulla kävelee, on helppoa tunnistaa missä asuu vanha-piika.
Nillä on ikkuna auki kovallakin pakkasella, koska toivovat, että panisi edes pakkanen.
Kun rikollisia on 1-2, he ovat rikollisia.
Kun rikollisia on 3-4, se on kopla.
Kun rikollisia on 5-8, se on jengi.
Kun rikollisia on 30, se on opettajainhuone.
Kun rikollisia on 200, se on Eduskunta,
mutta kun niitä on yli 500, se on Iltalehden kommenttiosio.
Janne Porkka astelee ystävineen baariin ja sanoo baaritiskillä:
- Meille kolme A:ta.
Baarimestari vastaa:
- Valitan, me emme myy vokaaleja.
Nainen ja mies kuhertelee autossa syrjäisellä metsätiellä.
Kesken kaiken nainen ilmoittaa:
- Olisi pitänyt varmaan sanoa aikaisemmin, mutta olen huora. Jos haluat naida, joudut maksamaan 50 euroa.
Mies ei luonnollisesti ilahdu kuulemastaan, mutta kaivaa lompsasta vaaditut rahat ja homma hoidetaan loppuun asti.
Aktin jälkeen mies jää kaikessa rauhassa istuskelemaan etupenkille ja polttelemaan hissukseen tupakkaa.
Siinä sitten vaatteitaan suoristellessaan nainen kysyy:
- Miksei jo lähdetä ajelemaan pois?
Mies sanoo:
- Olisi varmaan pitänyt sanoa aikaisemmin, mutta olen taksikuski...
Nälkä lähtee syömällä, vaimo juomalla.
Miksi kutsutaan sellaista ihmistä, joka puuttuu joka ikiseen seikkaan?
- Seikkailijaksi.












