Avautuminen ukkomieheltä
Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.

Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.



Pitääkö kana kyniä, jos se tykkää piirtää?
Opettaja kysyi lapsilta missä Jumala on.
Pekka vastasi:
- Se on meidän vessassa.
Opettaja:
- Kuinka niin?
Pekka:
- Aamulla äiti kurkkasi vessaan ja huudahti:
HERRA JUMALA! TÄÄLLÄKÖ SINÄ VIELÄ ISTUT JA KELLO ON JO MELKEIN KAHDEKSAN
Miksi Marko ei osaa ajaa autoa?
- Marko on kivi.
Mikset ole kattanut haarukoita ja veitsiä?
- Sinähän sanoit, että tulee vieraita, jotka syövät kuin hevoset.
Blondi joutui Oulussa käydessään autollaan kovaan lumipyryyn ja eksyi.
Hän kuitenkin muisti isänsä neuvon:
- Jos eksyt lumipyryssä, odota aura-autoa ja seuraa sitä.
Pian ohi menikin aura-auto ja hän liittyi sen perään. Hän seurasi autollaan aura-autoa 45 minuuttia.
Lopulta aura-auto pysähtyi ja sen kuljettaja astui ulos ja kysyi blondilta mitä hän tekee. Tällöin blondi selitti, että hän oli eksynyt ja että hänen isänsä oli neuvonut seuraamaan aura-autoa.
Aura-auton kuljettaja nyökkäsi ymmärtäväisesti ja sanoi:
- Tämä Citymarketin parkkipaikka on nyt valmis, seuraavaksi mennään auraamaan tori...
Mikä on Mustanaamion lempibändi?
- Guran Guran.
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.
Kyllä mä koitan lukea rivien välistä, mutta yleensä siellä ei lue mitään.
Miksi aurinko nousee idästä ja laskee länteen?
- Jos olisi toisinpäin, ihmiset nousisivat ylös vasta illalla.
Matti ja Teppo saivat aseen käsiinsä.
- Matti ja Teppo tappo.












