Aurinko paistaa
Katso kuinka aurinko paistaa!
- Niin millä? Paistinpannullako?

Katso kuinka aurinko paistaa!
- Niin millä? Paistinpannullako?



Mitä satiainen sanoi Linnanmäellä?
- Täytyy käydä kaikissa vehkeissä.
Miksei Matti ole täällä?
- Meni kukkaroon.
Miksi kutsutaan tyhmää silliä?
- Imbesilliksi.
Miksi on niin vaikeaa löytää miehiä, jotka ovat herkkiä, välittäviä ja hyvännäköisiä?
- Koska heillä kaikilla on jo poikaystävä.
Keksijä keksi keksin, kun keksijällä teki mieli keksiä.
Johtaja Möttisen puhelin soi, kun tämä oli saunassa. Hänen vaimonsa vastaa puhelimeen.
Puhelimen toisestä päästä kuului huonosti:
- Sunelius täällä...
Vaimo ei tahtonut saada soittajan puheesta selvää ja pyysi soittajaa toistamaan uudelleen nimensä.
Soittaja sanoi:
- Sunelius! Eli Seppo - Unto - Niilo - Eero - Lauri - Ilpo - Usko - Sakari. Meillä on sovittuna tapaaminen miehenne kanssa teillä kotona, ja soitin vain kysyäkseni, voisiko sen siirtää kello seitsemästä kahdeksaan?
Samassa johtaja Möttinen jo tulikin saunasta ja vaimo ojensi puhelimen hänelle, samalla supattaen tyrmistyneenä:
- Minkä ihmeen äijäköörin sinä olet mennyt kutsumaan tänne minulta kysymättä?!
Mikä on äidinkielen opettajan lempijuoma?
- Agricola.
Miksi Tauski otti itselleen afrikkalaisen naisen?
- Koska mustelmat eivät näy tummaa ihoa vasten.
Maalaispojan ajama viljakuorma kaatui kumoon tielle.
Naapurin isäntä tuli katsomaan tilannetta ja huusi pojalle:
- Hei, unohda harmit hetkeksi ja tule meille syömään. Minä autan sinua sitten nostamaan rattaat pystyyn.
Poika vastasi:
- Se on kauhean ystävällistä, mutta isä ei taitaisi oikein pitää siitä.
Naapuri maanitteli:
- Tulisit nyt vain.
Poika mietti hetken ja sanoi viimein:
- No, hyvä on. Mutta isä ei kyllä tykkää siitä...
Tukevan aterian jälkeen poika kiitti talon isäntää:
- Nyt tuntuu jo paljon paremmalta, mutta minä tiedän että isä on kyllä tosi harmissaan.
Naapuri tokaisi:
- Mitä joutavia! Missä sinun isäsi muuten on?
Poika vastasi varovasti:
- Rattaiden alla.
Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!












