Anopin joulunvietto
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.

Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.



Muut ovat kuivia, Linda Liukas.
Konttoristille:
- Neiti on ihan kuitin näköinen!
Se tunne, kun katselet grillissä tirisevää pihviä... Kuinka sen tuoksu saa veden nousemaan kielellesi ja kuolan valumaan suupielistäsi, samalla kun odotat vain, että pääset iskemään hampaasi siihen.
- Tuntevatkohan vegaanitkin samoin, kun he leikkaavat nurmikkoa?
Miksi Turussa on niin hyvä ilma öisin?
- Turkulaiset nukkuvat ikkunat kiinni.
Seuraava rallipeli kantaa projektinimeä Cilin-Colin McRae Rally.
Miksi Hollywoodyssa ei ole puolukoita?
- John vei ne
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.
Mitä astronautti tokaisi löydettyään luurangon kuusta?
- Mitä kuuluu?
Tyttö tuli kotiin etelänmatkalta ja kuvaili äidilleen eloisasti käsin, miten suuria banaaneja hän oli siellä nähnyt kasvavan puissa.
Huoneen nurkasta kuului kuuron isoäidin ääni:
- Se on kiva! Mutta onko sillä miehellä yhtään rahaa?
Kaksi ilotyttöä seisoi kadulla ja olivat aloittamassa työpäiväänsä.
Toinen tuumasi:
- Tunnen että tästä tulee hyvä ilta, haistan jopa kullin ilmassa!
Toinen tokaisi:
- Älä innostu, minä vain röyhtäisin.












