Anopin joulunvietto
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.

Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.



Yhdyssanoilla ON merkitystä:
“Vaimo tyhjensi multasäkit takapihalla“
vs.
“Vaimo tyhjensi multa säkit takapihalla“
Mistä taiwanilaiset kutiavat?
- Taipeista.
Rammsteinin laulaja nähtiin Tallinnassa pyörimässä, aivan umpihumalassa.
- Se oli Till in Tallinn.
- Oletteko te kaksoset?
- Ei, miten niin?
- Ajattelin, kun äitinne on pukenut teidät samanlaisiin vaatteisiin.
- Nyt suu soukemmalle, ja ajokortti ja rekisteriote esiin!
Tiedättekö mikä on ihan hirvittävän jännä kappale?
- Thriller.
James Bond ja Huominen Ei Koskaan Kuole.
- No ei varmaan kuolekaan, jos se on maanantai!
Mitä yhteistä on perunalla ja oravalla?
- Kumpikaan ei ole lapio.
Joulupukin ei kannata mennä Orivedelle kurkistelemaan ikkunoista.
Mitä yhteistä on ihmisillä ja huomisella?
- Molemmat ovat tulossa, mutta ei ole koskaan täällä.
Mitä L-vikanen Jeesus sanoi ristiinnaulitsemisessa?
- Nyt ei naulata!












