Anopin joulunvietto
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.

Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.



Mitä Lauri Karhuvaara sanoi Huomenta Suomessa?
- Roar!
Millainen on Etelä-Pohjanmaalainen esileikki?
- Mies sanoo: “Räplää ittes märijäks, mää käyn paskalla“.
Miksi matkustaa Peruun asti, kun Lima löytyy nenäliinasta!
Miksi kukoilla ei ole käsiä?
- Koska kanoilla ei ole tissejä.
Tarjoilija, keitossani on kärpänen!
- Onpa hyvä. Silloinhan niitä on keittiössä vähemmän.
Miksi et koskaan näe porsaita piileskemässä puissa?
- Ne ovat oikeastaan aika hyviä siinä.
Kumpi on lähempänä kuu vai Saksa?
- Kuu, koska se näkyy ikkunasta, Saksa ei.
Kaukana vuoristossa, Amerikan syrjäseudulla poika tulee sisälle taloon valtavasti täristen ja sanoo:
- Isä, minä olen niin pahoillani, ammuin vahingossa isoäidin!
Isä raivostuu ja huutaa:
- Poika, mitä sinä olet mennyt tekemään, meillä on vielä puolet isoisää pakastimessa!
Mitä eroa on naisella ja peniksellä?
- Kun silität penistä, rypyt oikenevat.
Pidätystilanteessa “irti“ sanominen ei auta.












