Anopin joulunvietto
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.

Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.



Jäyhä pohjalainen mies tuli kotiin meriltä 20 vuoden jälkeen, näki siinä sitten äitinsä hellan ääressä ja isänsä kiikkutuolissa.
Mies huudahti kyynel silmäkulmassa:
- Äiti perkele ja isä saatana!
Onpa maailma pieni!
- Ei maailma, vaan Varsinais-Suomi!
Poika kysyy isältään:
- Isi, mitä kehitysapu oikein on?
Isä:
- Poikani, se on sitä että rikkaan maan köyhät antaa rahaa köyhän maan rikkaille.
Mikä on punainen ja pahaksi hampaille?
- Tiili.
Mitä n-alkuista sanaa et mielellään käyttäisi tummasta maahanmuuttajasta?
- Naapuri.
Rammsteinin laulaja nähtiin Tallinnassa pyörimässä, aivan umpihumalassa.
- Se oli Till in Tallinn.
Lennolla kuulutetaan, onko paikalla yhtään anestesiologia. Paikalla ollut anestesiologi ilmoittautuu.
- Mikä hätänä?
- Ykkösluokassa lentävän kirurgin pöytää pitäisi nostaa!
Romanimies kysyi toiselta:
- Miten siul o noin tumma ja tuuhea tukka?
- No mie pesen sen munalla.
- No siehän notkea olet!
Mikä on astronauttien lempilaulu?
- Miksi lähdit luotain?
Kuka on maailman kielteisin mies?
- Eino.












