Aktiivinen ja ahkera töissä
On se niin ihanaa kun Liisa on niin aktiivinen ja ahkera töissä!
- Minulla onkin aktiivinen ahteri!

On se niin ihanaa kun Liisa on niin aktiivinen ja ahkera töissä!
- Minulla onkin aktiivinen ahteri!



Perhoset olivat ulkona teellä. He puhuivat niitä näitä mennen tullen, kunnes toinen näistä perhosista otti puheeksi tällaisen aiheen:
- Se ihana sontakärpänen pyysi minua ulos teelle!
Perhonen:
- Oletko varma ettei hän pyytänyt sinua ULOSTEELLE?
Miksi kutsutaan vakoojaa, jolla on housut revenneet?
- Persvakoojaksi!
Vanhemmat vuonna 2005:
“Mikä vika tuossa tietokoneessa on? Hyvinhän se toimii! Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tarvitset uutta tietokonetta?“
Vanhemmat vuonna 2025:
“Jaaha, kai se on ostettava uusi tietokone, että pääsisin käyttämään Windows 11:ä, vaikka pääsisin hoitamaan samoja asioita Linuxilla ilmaiseksi!“
Millainen on Etelä-Pohjanmaalainen esileikki?
- Mies sanoo: “Räplää ittes märijäks, mää käyn paskalla“.
Maalaispojan ajama viljakuorma kaatui kumoon tielle.
Naapurin isäntä tuli katsomaan tilannetta ja huusi pojalle:
- Hei, unohda harmit hetkeksi ja tule meille syömään. Minä autan sinua sitten nostamaan rattaat pystyyn.
Poika vastasi:
- Se on kauhean ystävällistä, mutta isä ei taitaisi oikein pitää siitä.
Naapuri maanitteli:
- Tulisit nyt vain.
Poika mietti hetken ja sanoi viimein:
- No, hyvä on. Mutta isä ei kyllä tykkää siitä...
Tukevan aterian jälkeen poika kiitti talon isäntää:
- Nyt tuntuu jo paljon paremmalta, mutta minä tiedän että isä on kyllä tosi harmissaan.
Naapuri tokaisi:
- Mitä joutavia! Missä sinun isäsi muuten on?
Poika vastasi varovasti:
- Rattaiden alla.
Mikä hedelmä käskee hevosta istumaan?
- Sitruuna.
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.
Mitä likkoja laivan kapteeni pelkää?
- Matalikkoja.
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
Mikä on maailman suurin lisko?
- Maapallonpuolisko.












