Kustaan pojat tuhmina koulussa
Kustaan pojat olivat koulussa.
He olivat tuhmina ja opettaja sanoi:
- Nyt Kustaan pojat nurkkaan!

Kustaan pojat olivat koulussa.
He olivat tuhmina ja opettaja sanoi:
- Nyt Kustaan pojat nurkkaan!



Entisen Neuvostoliiton virallisen matkatoimiston mainoslause on otettu taas käyttöön:
- Koe valloittava Venäjä!
Jos suomalaiset ovat jossain avoimia, niin peräpäässä.
Mitä ruotsalainen pikkupoika sanoi, kun näki Olli Jokisen?
- Titta Jokinen.
Päivystävä upseeri oli vimmoissaan kun yksitoista iltalomalle lähtenyttä palasi myöhässä. Luutnantti otti miehet yksitellen puhutteluun ja kysyi syytä.
Ensimmäinen mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen lakon vuoksi viimeinen bussi ei kulkenutkaan, joten minun piti ottaa taksi. Puolimatkassa taksi meni kuitenkin rikki, ja niin astelin läheiseen maataloon ja suostuttelin isännän myymään minulle hevosen. Viidentoista kilometrin päässä kasarmilta hevonen kuitenkin äkkiä kuoli, ja niin jouduin tulemaan loppumatkan jalkaisin.
Selitys oli niin mielikuvituksellinen, että luutnantti päästi miehen pelkällä varoituksella. Mutta kun kaikki miehet kertoivat saman tarinan alkoi luutnantti hermostua.
Niinpä hän kysyi viimeiseltä mieheltä:
- Miten te myöhästyitte?
Mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen bussilakon sattuessa minun oli turvauduttava taksiin...
Luutnantti karjaisi:
- Nyt riittää! Älkää vain sanoko että auto hajosi!
Mies vastasi:
- Ei, auto ei hajonnut. Mutta kun tiellä lojui niin paljon kuolleita hevosia, matka kesti huomattavasti kauemmin kuin tavallisesti.
Vasemmiston mukaan lapsilta tulisi kieltää:
Afrikan tähti, Peppi Pitkätossu ja Viisikko-kirjat.
Mutta heidän mielestä lapsille olisi hyvä opettaa:
Perseennuolentaa, sadomasokismia ja anaaliseksiä.
Tamperelainen kantoi suurta pärekoria kotikadullaan.
Vastaan tulee naapuri ja kysyy:
- Mitä sää kannat siinä korilla?
Mies tiuskaisee:
- Itte oot korilla!
Täällä on ihan tunkkainen ja seisova ilma.
Eikä edes tarvittu Viagraa!
Miten suomalaiset hautajaiset eroavat suomalaisista häistä?
- Hautajaisissa on yksi juopunut vähemmän.
Koomikot kertovat totuuksia ja poliitikot vitsejä.
Mulla ei ole sinne mitään asiaa. En edes kysy kuulumisia!












